A téma értékelése:
  • 1 szavazat - átlag 5
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
WILD - Wake Initiated Lucid Dream
#1
Information 
Wake Induced Lucid Dream

- bővítés alatt -
Válaszol
#2
WILD - Ébren Kezdeményezett Tudatos Álom
- Wake Initiated Lucid Dream -

A technika célja, hogy közvetlen álomba lépjünk anélkül, hogy tudatosságunkat elveszítenénk. Amíg Valóságteszteléssel, a kialakult szokás és az emlékeink segítségével növeljük az álmon belüli tudatra ébredés esélyét, addig a WILD technika segítségével az álmodó éber állapotban tapasztalja meg az "elalvás" és az álom kialakulását. Ez a technika az egyik legközvetlenebb módszer a Tudatos Álom eléréséhez, azonban sok gyakorlást igényel.

Előkészületek

Válassz ki előre egy megfelelő éjszakát. Fontos, hogy olyan, legyen mint egy eltervezett esemény: Gondolj rá már napközben is, egyszerűen foglalkozz vele, "tudatosítsd" magadban, hogy a kijelölt éjjel WILD technikát fogsz alkalmazni. A technikához elengedhetetlen a nyugodt környezet, ezért fontos, hogy ezt még időben kialakítsd. Ha segítenek az elalvásban és a zavaró dolgok kizárásában, használhatsz füldugót és alvómaszkot is. A megfelelő előkészületekkel jelentősen növelheted az esélyeid.

A megfelelő időzítés kulcsfontosságú a sikerhez. A legtöbb tudatos álom az alvás REM fázisában történik, ekkor az agy aktívabban működik. A tudatos elalvást ezért egy hosszabb REM fázis kezdetére érdemes időzíteni.

Általában a legjobb időpont a normál alvás későbbi óráiban van, ekkor ugyanis a REM fázisok hosszabbak és időben egymáshoz közelebb helyezkednek el. Általában könnyebben ébredünk fel egy-egy REM fázis végén. Ha épp egy álomból ébredtél, nagyon valószínű, hogy már a fázis vége felé tart az adott alvási ciklusod.

Találd meg a megfelelő időpontot. Általában kb. 4-6 óra alvás után a legstabilabbak és a leghosszabbak az álmaink. Ha nem vagy biztos benne, neked hány óra alvás után élethűbbek az álmaid, kezdetben ébreszd fel magad 6 óra alvás után és próbálj minél több részletre visszaemlékezni az álmaidról. Következő nap már félórával korábban, 5:30 alvás után ébreszd fel magad és így tovább. Természetesen ha van kedved, lejegyezheted őket az álomnaplódba Wink

Például, ha tudom, hogy 4:30 és 5:00 között vannak részletes álmaim, akkor kb. 4:20-kor fogom magam felébreszteni.

Maradj ébren egy picit. Kezdetben, miután felébredtél érdemes egy 15 percet ébren lenni. Ha könnyen bealszol, ez lehet több is, de ahogy egyre tapasztaltabb leszel, ez az idő le fog rövidülni. A P
forrás:  dreamviews.com
Cool Álomnaplóm Big Grin

TÁ-k száma a hónapban: 0
Válaszol


Fórumra ugrás:


Jelenlevő felhasználók ebben a témában: 1 Vendég
[-]
Legújabb hozzászólások
Gaming
Last Post: Maci
2020-09-20 19:05
» Replies: 1
» Views: 34
Gaming
Last Post: Maci
2020-09-20 19:02
» Replies: 0
» Views: 21
Hírek
Last Post: Maci
2020-09-20 17:19
» Replies: 2
» Views: 62
WILD - Wake Initiated Lucid Dream
Last Post: Maci
2020-07-18 20:54
» Replies: 1
» Views: 57
Kérdések, javaslatok
Last Post: Maci
2020-07-17 23:17
» Replies: 0
» Views: 21
DEILD - Dream Exit Initiated Lucid Dream
Last Post: Maci
2020-07-17 23:12
» Replies: 0
» Views: 33
Maci bemutatkozása
Last Post: Maci
2020-07-17 22:44
» Replies: 0
» Views: 40
Maci álomnaplója
Last Post: Maci
2020-07-17 12:18
» Replies: 0
» Views: 40
Valóságteszt
Last Post: Admin
2020-07-17 00:37
» Replies: 0
» Views: 31